marți, 12 martie 2013

Povestea Vietii

                                        Cum s-a ajuns la..


              Povestea acestor doua persoana este una foarte simplista si pe care eu personal o stiu din motivul ca sunt in aceeasi clasa cu ei doi.
              Totul a inceput dintr-o greseala, Draghici Gheorghita, baiatul in albastru este un elev destul de mediu dar totusi prin unalimitate a ajuns ca chiar el sa participe la un concurs de Engleza combinata cu Matematica aplicata, in ciuda vastelor sale cunostiinte.La fel si eleva de langa acesta, Cseh Roberta, si ea a participat tot fara dorinta ei la acest concurs, fiindca doi dintre colegii au renuntat/nu au venit la scoala in ziua respectiva.
               La acest concurs am participat si eu fiind cel talentat la matematica din clasa , dar cu ajutorul celor doi la identificarea numerelor in engleza , pentru a imi usura rezolvarea acelor exercitii.
               Intr-un final toti trei am castigat cate o diploma formala pentru participare si fiind locul I, am primit si premiu un creion electronic cu mina  de 0.7.
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu