joi, 14 februarie 2013

Ping-Pong Battle

      
                In aceasta poza este prezentata o imagine de la  un concurs de Ping-Pong pe etapa judeteana.Acesta se desfasoara in incinta salii de sport din Resita,la universitatea de jucatori de tenis de masa.
               Au facut parte la acest concurs si unii dintre cei mai buni jucatori ,ai scolii noastre.Ei au mers acolo cu scopul de a face mandra scoala Constantin Brancusii,si a dovedi ca si in aceasta scoala exista unele talente,bineinteles in anumite sporturi.
                Din cate am aflat scorurile pe care le-am avut au fost dominante in unele meciuri ,iar cu tot ghinionul unul dintre elevii a cazut chiar cu cel mai bun,campionul judetean pe anul 2012,dar acesta nu a fost umilit ce si-a dat silinta,si a avut o posesie a jocului de 30% pierzand 2 meciuri cu scorul de 11-8 la adversar si unul,castigat chiar de el la diferenta de un punct.
                 Tin se mentionez printre altele ,ca eu personal nu am fost in acel loc pentru a vedea cu ochii mei meciul ,dar povestesc si eu mai departe ,din auzite de la altii care chiar au fost prezentii si au privit cu seriozitate concursul ,observand orice detaliu.
                
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu