Cine e Lucy? Ei bine, in realitate Lucy este maimuta – Australopithecus afarensis - descoperita in 1974 in Valea Awash din Etiopia care reprezinta un punct de cotitura in evolutia omenirii. Mentinand intrebarea – cine este Lucy – ne lasam vrajiti de fantezia imaginativului Besson si facem cunostinta in Taipei cu studenta draguta (Scarlett Johannson) ce petrece prea mult si studiaza prea putin.
Da, în ciuda cerinţelor se pare că asta este cam tot, adică sursele de unde am citit şi m-am documentat se pare că nu prea agrează ideea de copy-paste.
Oricum, propria opinie în legătură cu acest film, este că are o idee destul de comună deşi prezentată într-un mod incredibil, c`est magnifique...
Presupunerea abilităţilor pe care le-am deţine în asemenea caz, cu efectele potrivite şi cu nişte imagini grafice absolut fantastice.
Cea mai de seamă
critică adusă filmului este capacitatea oamenilor de a-şi folosi tot
creierul, în condiţiile în care, în film, Lucy devine din ce în ce mai
robotizată odată ce capacitatea sa intelectuală creşte. „Lucy“ a fost
comparat cu o serie de filme printre care „Limitless“, „Transcendence“,
„The Matrix“ sau „2001: A Space Odyssey“. Până şi Besson a realizat o
comparaţie asemănătoare, declarând că intenţia lui a fost de a realiza
prima parte a filmului ca fiind precum în „Léon: The Professional“
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Cea mai de seamă
critică adusă filmului este capacitatea oamenilor de a-şi folosi tot
creierul, în condiţiile în care, în film, Lucy devine din ce în ce mai
robotizată odată ce capacitatea sa intelectuală creşte. „Lucy“ a fost
comparat cu o serie de filme printre care „Limitless“, „Transcendence“,
„The Matrix“ sau „2001: A Space Odyssey“. Până şi Besson a realizat o
comparaţie asemănătoare, declarând că intenţia lui a fost de a realiza
prima parte a filmului ca fiind precum în „Léon: The Professional“
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Cea mai de seamă
critică adusă filmului este capacitatea oamenilor de a-şi folosi tot
creierul, în condiţiile în care, în film, Lucy devine din ce în ce mai
robotizată odată ce capacitatea sa intelectuală creşte. „Lucy“ a fost
comparat cu o serie de filme printre care „Limitless“, „Transcendence“,
„The Matrix“ sau „2001: A Space Odyssey“. Până şi Besson a realizat o
comparaţie asemănătoare, declarând că intenţia lui a fost de a realiza
prima parte a filmului ca fiind precum în „Léon: The Professional“
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Hollywood Reporter“,
prin analiza lui John DeFore, arată că „multe filme şi romane au abordat
ideea controlului conştient asupra întregului creier uman, însă e greu
de specificat dacă a existat vreo operă care să aibă o astfel de idee
mai ridicolă precum cea a lui Besson“.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y
Scriind pentru „LA
Weekly“, Amy Nicholson este de părere că Besson „are impresia că
publicul îşi lucrează puţin sinapsele, chiar mai puţin de zece la sută“
şi că „bionica Lucy care îşi caută răzbunarea este doar un mod prin care
Besson vrea să arată că personajele feminine sunt puternice, pe când
majoritatea regizorilor le arata ca fiind doar sexi şi tăcute“. „Ceea ce
mă interesează la un bărbat sunt slăbiciunile lui. Ceea ce mă
interesează la o femeie este forţa ei“, spunea regizorul francez într-un
inteviu.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Scriind pentru „LA
Weekly“, Amy Nicholson este de părere că Besson „are impresia că
publicul îşi lucrează puţin sinapsele, chiar mai puţin de zece la sută“
şi că „bionica Lucy care îşi caută răzbunarea este doar un mod prin care
Besson vrea să arată că personajele feminine sunt puternice, pe când
majoritatea regizorilor le arata ca fiind doar sexi şi tăcute“. „Ceea ce
mă interesează la un bărbat sunt slăbiciunile lui. Ceea ce mă
interesează la o femeie este forţa ei“, spunea regizorul francez într-un
inteviu.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Scriind pentru „LA
Weekly“, Amy Nicholson este de părere că Besson „are impresia că
publicul îşi lucrează puţin sinapsele, chiar mai puţin de zece la sută“
şi că „bionica Lucy care îşi caută răzbunarea este doar un mod prin care
Besson vrea să arată că personajele feminine sunt puternice, pe când
majoritatea regizorilor le arata ca fiind doar sexi şi tăcute“. „Ceea ce
mă interesează la un bărbat sunt slăbiciunile lui. Ceea ce mă
interesează la o femeie este forţa ei“, spunea regizorul francez într-un
inteviu.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Scriind pentru „LA
Weekly“, Amy Nicholson este de părere că Besson „are impresia că
publicul îşi lucrează puţin sinapsele, chiar mai puţin de zece la sută“
şi că „bionica Lucy care îşi caută răzbunarea este doar un mod prin care
Besson vrea să arată că personajele feminine sunt puternice, pe când
majoritatea regizorilor le arata ca fiind doar sexi şi tăcute“. „Ceea ce
mă interesează la un bărbat sunt slăbiciunile lui. Ceea ce mă
interesează la o femeie este forţa ei“, spunea regizorul francez într-un
inteviu.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Scriind pentru „LA
Weekly“, Amy Nicholson este de părere că Besson „are impresia că
publicul îşi lucrează puţin sinapsele, chiar mai puţin de zece la sută“
şi că „bionica Lucy care îşi caută răzbunarea este doar un mod prin care
Besson vrea să arată că personajele feminine sunt puternice, pe când
majoritatea regizorilor le arata ca fiind doar sexi şi tăcute“. „Ceea ce
mă interesează la un bărbat sunt slăbiciunile lui. Ceea ce mă
interesează la o femeie este forţa ei“, spunea regizorul francez într-un
inteviu.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Scriind pentru „LA
Weekly“, Amy Nicholson este de părere că Besson „are impresia că
publicul îşi lucrează puţin sinapsele, chiar mai puţin de zece la sută“
şi că „bionica Lucy care îşi caută răzbunarea este doar un mod prin care
Besson vrea să arată că personajele feminine sunt puternice, pe când
majoritatea regizorilor le arata ca fiind doar sexi şi tăcute“. „Ceea ce
mă interesează la un bărbat sunt slăbiciunile lui. Ceea ce mă
interesează la o femeie este forţa ei“, spunea regizorul francez într-un
int
Scriind pentru „LA
Weekly“, Amy Nicholson este de părere că Besson „are impresia că
publicul îşi lucrează puţin sinapsele, chiar mai puţin de zece la sută“
şi că „bionica Lucy care îşi caută răzbunarea este doar un mod prin care
Besson vrea să arată că personajele feminine sunt puternice, pe când
majoritatea regizorilor le arata ca fiind doar sexi şi tăcute“. „Ceea ce
mă interesează la un bărbat sunt slăbiciunile lui. Ceea ce mă
interesează la o femeie este forţa ei“, spunea regizorul francez într-un
inteviu.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Scriind pentru „LA
Weekly“, Amy Nicholson este de părere că Besson „are impresia că
publicul îşi lucrează puţin sinapsele, chiar mai puţin de zece la sută“
şi că „bionica Lucy care îşi caută răzbunarea este doar un mod prin care
Besson vrea să arată că personajele feminine sunt puternice, pe când
majoritatea regizorilor le arata ca fiind doar sexi şi tăcute“. „Ceea ce
mă interesează la un bărbat sunt slăbiciunile lui. Ceea ce mă
interesează la o femeie este forţa ei“, spunea regizorul francez într-un
inteviu.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
„Hollywood Reporter“,
prin analiza lui John DeFore, arată că „multe filme şi romane au abordat
ideea controlului conştient asupra întregului creier uman, însă e greu
de specificat dacă a existat vreo operă care să aibă o astfel de idee
mai ridicolă precum cea a lui Besson“.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
„Hollywood Reporter“,
prin analiza lui John DeFore, arată că „multe filme şi romane au abordat
ideea controlului conştient asupra întregului creier uman, însă e greu
de specificat dacă a existat vreo operă care să aibă o astfel de idee
mai ridicolă precum cea a lui Besson“.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
„Hollywood Reporter“,
prin analiza lui John DeFore, arată că „multe filme şi romane au abordat
ideea controlului conştient asupra întregului creier uman, însă e greu
de specificat dacă a existat vreo operă care să aibă o astfel de idee
mai ridicolă precum cea a lui Besson“.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y
„Hollywood Reporter“,
prin analiza lui John DeFore, arată că „multe filme şi romane au abordat
ideea controlului conştient asupra întregului creier uman, însă e greu
de specificat dacă a existat vreo operă care să aibă o astfel de idee
mai ridicolă precum cea a lui Besson“.
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Citeste mai mult: adev.ro/n9m5y4
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu