marți, 28 mai 2013

                                  Excursia proiectului comenius

SIn cadrul scoli noastre, se desfasoara un proiect numit Comenius, prin care am ajuns chiar si la niste excursii prin afara tari, pe gratis, cu totul inclus, dar sunt doar 3 persoane norocoase care vor participa la acest proiect.
  Fara alte cuvinte as dori sa imi exprim si eu dorinta, mai exact ce imi doresc sa imi aduca unul din ei, in special Pele Daniel, pentru ca eu pe el il consider o persoana mai de incredere care ar putea face un mic efort.
  Ar fi dragut sa aduca un obiect renumit pe acolo, sau un breloc cu ceva text in slovaca sau engleza pe care il cunosc toti din acea zona.Sau orice alte lucruri spefice care se gasesc doar acolo si nu sa le cumpere cand ajung in tara, de la ceva second hand, sau vechituri. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu